Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

Προειδοποίηση

Ονομάζομαι Nick of Name, είμαι έντεκα χρονών (τον Δεκέμβριο κλείνω τα δώδεκα) και αυτό. Νομίζω έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις. Δεν χρειάζεται να περιττολογούμε. Θα με γνωρίσετε μέσα από αυτό το μπλογκ, εάν, βέβαια, με αντέξετε. Σας προειδοποιώ, ωστόσο! Καλά θα κάνετε να φύγετε από εδώ όσο γίνεται πιο γρήγορα! Σας προειδοποιώ, δεν θα σας αρέσει! Τι περιμένετε, λοιπόν; Ξουτ, μακριά! ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ 'ΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΡΘΕΤΕ!

Είμαι πάλι εγώ. Επανήρθα. Είστε κι εσείς εδώ; Καλώς. Αποφασίσατε να αγνοήσετε τις προειδοποίησεις μου και παραμείνατε σε αυτό το φριχτό ιστιολόγιο που κάθε μήνα θα παραληρώ μήπως και ξεσπάσω κάπου.

Ακόμη εδώ είστε; Ε, είστε πολύ επίμονος! Σας είπα, δεν θα σας αρέσει, φύγετε ξουτ! Δεν το πιστεύω! ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΡΕΛΟΣ 'Η ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΑΣΕΤΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ! ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ!

Επανήρθα. Ξανά. Για άλλη μια φορά. Λοιπόν, όπως προαναφέρθηκε, είμαι ο Νick of Name, είμαι έντεκα χρονών (τον Δεκέμβριο κλείνω τα δώδεκα) και αυτό. Πάντως, ειλικρινά νομίζω πως δεν πρέπει να βρισκόσαστε εδώ. Νομίζω πως δεν είναι καλή ιδέα. Καθόλου καλή ιδέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: