Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Παραθέτ την κριτική μου για το έβδομο βιβλίο από το forum cinemascopeL

Λοιπόν για το βιβλίο έχω να πω τα εξής: μου άρεσε αρκετά, ήταν σκοτεινό και καλογραμμένο αν και ψιλοβαρέθηκα σε κάποια σημεία -εκεί που άλλαζαν συνέχεια κατασκήνωση για παράδειγμα. τα αγαπημένα μου σημεία ήταν η μάχη στον αέρα στην αρχή η ιστορία του Κρίτσερ , ο θάνατος του Σνείπ (τον οποίο συμπάθησα περισσότερο μεν, δεν τον λάτρεψα δεν ), η ιστορία του Πρίγκιπα, η πορεία του χάρι στο δάσος, η συνομιλία του με τον Ντάμπλντορ ( ) στο κινγκ κρος και η τελευταία σκηνη (δηλαδή ο θάνατος του Βόλντι, η όλη μάχη και η συνομιλία βόλντι-χάρι). Δεν μου άρεσε το τελευταίο κεφάλαιο που όπως είπε και ο jb ήταν κλίσε, ούτε οι τελευταίες προτάσεις -το σημάδι του είχε να τον πονέσει 19 χρόνια και όλα ήταν καλά- που επίσης ήταν κλεισε (βλ. ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα).Μου άρεσε η ιστορία των τριών αδερφών και των ντάμπλντορ, μου άρεσε όταν ο βόλντεμορτ, αφού έχει αποτύχει να πίασει τον χάρι και την ερμιόνη στο γκόντρικς χόλοου, θυμήθηκε τη νύχτα δολοφονίας των πότερ. Άπο τους θανάτους πιο σοκαριστικός ήταν του Φρεντ και μετά του Τρελομάτη -και οι δύο μου ήταν συμπαθέστατοι- κι επίσης ήταν πολύ καλό το σημείο παράλληλης μονομαχίας Μπέλατριξ (καλά να πάθει αφού σκότωσε τον Ντόμπι)- κας Ουέσλι και ΜακΓκόναγκαλ , Σλάγκχρον, Κίνγκσλι εναντίον Βόλντεμορτ (που βρήκε ο Σλάγκχρον το κουράγιο να αντιμετωπίσει τον βόλντι είναι αξιοπερίεργο )(μου την έσπασε που μόλις πέθανε η Μπέλατριξ, βρήκε τη δύναμη και νίκησε μόνο τότε τους τρεις ). Ήταν ωραίο που ο Φλίτγουικ νίκησε τελικά τον Ντόλχοβ, αλλά δεν μου άρεσε που ο Σνέιπ στράφκε εναντίον την ΜακΓκόναγκαλ, του Φλίτγουικ και της Σπράουτ και μάλιστα υπερτερούσε Πίστευω επίσης πως οι μάχη του "Χόγκουαρτς" έπρεπε να είναι εκτενέστερη" (άσχετο: η επέμβαση, η μεταμόρφωση από βλάκα σε εχθρό και τέλος ο θάνατος του Κράμπε τελείως άκυρα )Γέλασα πολύ όταν ο Φλέτσερ είπε στο τρίο για την Άμπριτζ και γενικά μου άρεσε η σκηνή στο υπουργείο που οι τρεις ήταν μεταμορφωμένοι Αυτάααααααααααααααααααααααααααααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια: